Typisch männlich? Eindeutig weiblich? : Über die Wechselwirkung zwischen Wirklichkeit und Klischee ; wie Werbesprache Stereotype fortschreibt

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Heiko MotschenbacherORCiDGND
URN:urn:nbn:de:hebis:30-46139
ISSN:0175-0992
Parent Title (German):Forschung Frankfurt : Wissenschaftsmagazin der Goethe-Universität
Publisher:Univ. Frankfurt, Campusservice
Place of publication:Frankfurt, M.
Document Type:Article
Language:German
Date of Publication (online):2007/07/09
Year of first Publication:2007
Publishing Institution:Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg
Release Date:2007/07/09
Tag:Frauenzeitschrift; Geschlecht; Männerzeitschrift; Sprachwissenschaft; Werbesprache
Volume:25
Issue:1
Page Number:4
First Page:56
Last Page:59
HeBIS-PPN:189066997
Institutes:Neuere Philologien / Neuere Philologien
Dewey Decimal Classification:4 Sprache / 40 Sprache / 400 Sprache
Sammlungen:Linguistik
Licence (German):License LogoDeutsches Urheberrecht