• search hit 1 of 151
Back to Result List

"Wenig zielführender Alarmismus"

  • DIPF-Bildungsforscher Johannes Hartig antwortet auf die Kritik von Hans Peter Klein am »Kompetenztaumel« im deutschen Bildungssystem

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Johannes HartigORCiDGND
URN:urn:nbn:de:hebis:30:3-646768
Parent Title (German):UniReport / Goethe-Universität Frankfurt
Publisher:Goethe-Universität Frankfurt am Main
Place of publication:Frankfurt am Main
Document Type:Contribution to a Periodical
Language:German
Date of Publication (online):2017/04/12
Date of first Publication:2017/04/12
Publishing Institution:Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg
Release Date:2021/12/07
Volume:50
Issue:2
Page Number:1
First Page:2
Last Page:2
Institutes:Psychologie und Sportwissenschaften
Zentrale Einrichtung / Präsidium
Angeschlossene und kooperierende Institutionen / Deutsches Institut für Internationale Pädagogische Forschung (DIPF)
Dewey Decimal Classification:3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung
Sammlungen:Universitätspublikationen
Zeitschriften / Jahresberichte:Uni-Report
Licence (German):License LogoDeutsches Urheberrecht