The history, policy and legacy of indigenous education in Norway and Japan, 1850-2016
- The purpose of this work-in-progress research is to examine the effects and implications of education policy for the indigenous Ainu of Japan and the indigenous Sámi of Norway in the late 19th and 20th centuries, specifically focusing on their schooling experiences...
Author: | Yoko Tanabe |
---|---|
URN: | urn:nbn:de:hebis:30:3-430666 |
URL: | https://bretterblog.wordpress.com/2017/03/12/afk-eupra-12 |
Parent Title (German): | Bretterblog |
Document Type: | Report |
Language: | English |
Date of Publication (online): | 2017/03/13 |
Date of first Publication: | 2017/03/12 |
Publishing Institution: | Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg |
Release Date: | 2017/03/13 |
Page Number: | 6 |
Note: | Die Beiträge der Autorinnen und Autoren auf dem Bretterblog stehen unter einer Creative Commons Namensnennung-NichtKommerziell-KeineBearbeitung 3.0 Unported Lizenz. Reposts sowie Zitate aus den Beiträgen sind nur bei Nennung des Namens der jeweiligen Autorin oder des jeweiligen Autors sowie bei Verlinkung des Originalposts zulässig. |
HeBIS-PPN: | 401656217 |
Institutes: | Gesellschaftswissenschaften / Gesellschaftswissenschaften |
Dewey Decimal Classification: | 3 Sozialwissenschaften / 32 Politikwissenschaft / 320 Politikwissenschaft |
Sammlungen: | Universitätspublikationen |
Licence (German): | Creative Commons - Namensnennung-Nicht kommerziell-Keine Bearbeitung 3.0 |