Virtuelle Börsen im Marketing : wie Erkenntnisse aus der Finanzmarktforschung Marketingprobleme lösen können

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Bernd SkieraORCiDGND, Martin SpannORCiDGND, Christoph Kepper
URN:urn:nbn:de:hebis:30-68550
ISSN:0175-0992
Parent Title (German):Forschung Frankfurt : Wissenschaftsmagazin der Goethe-Universität
Publisher:Univ. Frankfurt, Campusservice
Place of publication:Frankfurt, M.
Document Type:Article
Language:German
Date of Publication (online):2009/08/27
Year of first Publication:2004
Publishing Institution:Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg
Release Date:2009/08/27
Tag:Prognose; Prognosemarkt; Virtuelle Börse
prediction; prediction market; virtual stock market
Volume:22
Issue:3-4
Page Number:3
First Page:53
Last Page:55
HeBIS-PPN:215707869
Institutes:Wirtschaftswissenschaften / Wirtschaftswissenschaften
Dewey Decimal Classification:3 Sozialwissenschaften / 33 Wirtschaft / 330 Wirtschaft
Licence (German):License LogoDeutsches Urheberrecht