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New forms of collaborative innovation and production on the internet : an interdisciplinary perspective

  • Contents Introduction 1 New forms of collaborative innovation and production on the Internet : Volker Wittke and Heidemarie Hanekop Interdisciplinary perspectives on collaborative innovation and production: Conceptual debates 2 Customer Co-Creation: Open Innovation with Customers : Frank Piller, Christoph Ihl and Alexander Vossen 3 Governing Social Production : Niva Elkin-Koren 4 Trust Management in Online Communities : Audun Jøsang 5 Building a reputation system for Wikipedia : Christian Damsgaard Jensen 6 Cooperation in Wikipedia from a Network Perspective : Christian Stegbauer Firm driven collaborative innovation and production: Case studies 7 Managing a New Consumer Culture: “Working Consumers” in Web 2.0 as a Source of Corporate Feedback : Sabine Hornung, Frank Kleemann and G. Günter Voß 8 Prosuming, or when customers turn collaborators: coordination and motivation of customer contribution : Birgit Blättel-Mink, Raphael Menez, Dirk Dalichau, Daniel Kahnert 9 Role Confusion in Open Innovation Intermediary Arenas : Tobias Fredberg, Maria Elmquist, Susanne Ollila, Anna Yström List of Contributors

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Metadaten
URN:urn:nbn:de:hebis:30-113173
URL:http://webdoc.sub.gwdg.de/univerlag/2011/wittke_hanekop.pdf
ISBN:978-3-86395-020-0
Verlag:Universitätsverlag Göttingen c/o SUB Göttingen
Verlagsort:Göttingen
Herausgeber*in:Volker Wittke, Heidemarie Hanekop
Dokumentart:Buch (Monographie)
Sprache:Englisch
Jahr der Fertigstellung:2011
Jahr der Erstveröffentlichung:2011
Veröffentlichende Institution:Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg
Datum der Freischaltung:08.09.2011
GND-Schlagwort:Social Media; World Wide Web 2.0; Produktentwicklung
Seitenzahl:199
Bemerkung:
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Quelle:Göttingen : Univ.-Verl. Göttingen, 2011
HeBIS-PPN:274758326
Sonstige beteiligte Person:Wittke, Volker ; Hanekop, Heidemarie (Hrsg.)
Institute:Gesellschaftswissenschaften / Gesellschaftswissenschaften
DDC-Klassifikation:3 Sozialwissenschaften / 30 Sozialwissenschaften, Soziologie / 300 Sozialwissenschaften
6 Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften / 65 Management, Öffentlichkeitsarbeit / 650 Management und unterstützende Tätigkeiten
Sammlungen:Universitätspublikationen
Lizenz (Deutsch):License LogoCreative Commons - Namensnennung-Keine Bearbeitung