Auf Umwegen zur Schrift : wenn Lernen zum Risiko wird ; neue Ansätze für pädagogische Arbeit mit lernschwachen Schülern
Author: | Dieter Katzenbach, Gerd Iben |
---|---|
URN: | urn:nbn:de:hebis:30-46122 |
ISSN: | 0175-0992 |
Parent Title (German): | Forschung Frankfurt : Wissenschaftsmagazin der Goethe-Universität |
Publisher: | Univ. Frankfurt, Campusservice |
Place of publication: | Frankfurt, M. |
Document Type: | Article |
Language: | German |
Date of Publication (online): | 2007/07/09 |
Year of first Publication: | 2007 |
Publishing Institution: | Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg |
Release Date: | 2007/07/09 |
Tag: | Analphabetismus; Neue Medien; Sonderpädagogische Förderung |
Volume: | 25 |
Issue: | 1 |
Page Number: | 5 |
First Page: | 59 |
Last Page: | 63 |
HeBIS-PPN: | 189066784 |
Institutes: | Erziehungswissenschaften / Erziehungswissenschaften |
Dewey Decimal Classification: | 3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung |
Licence (German): | ![]() |